تمرین به توپ

هدف تمرین:استقامت،افزایش سرعت چابکی

 

تعداد بازیکن:14نفر

امکانات:توپ،کنز(مانع)

اندازه زمین:30 متر

بازیکنان پشت خط نشسته و با سوت مربی خط اول 10 متر را با سرعت رفته و بر می گردند و با سرعت خط 10 متر دوم را طی می کنند.وقتی بازیکنان 10 متر دوم را طی کردند توپ را با پا حمل و حرکت اسلالوم(مارپیچ) را انجام می دهند.

تکرار تمرین:5-7ست

استراحت:1دقیقه(کششی)                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/ 1 نظر / 6 بازدید
سرویس نمایش ویدیو faman

ویدیو های سایتهای اشتراک ویدیو نظیر youtube.com و myspace و ... را بدون فیلتر و آزادانه تماشا و دانلود کنید . faman.ir